Pareigų aprašymas

 

Darbuotojas atlieka šias funkcijas:

  • Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
  • Registruoja gautus ir įvykdytus paklausimus.
  • Perduoda skyriams užregistruotus ir vadovybės vizuotus prašymus vykdymui.
  • Kontroliuoja prašymų vykdymo terminus.
  • Archyvo priimamajame aptarnauja lankytojus.
  • Išsiunčia archyvo korespondenciją, išduoda archyvo atsakymus dėl dokumentų paieškos asmenims, pateikusiems asmenį įrodantį dokumentą, kurie pageidavo archyvo atsakymus pasiimti patys.
  • Skenuoja rašytinius dokumentus.
  • Vykdo kitas archyvo vadovybės pavestas užduotis.

 

Darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos archyvų darbą reglamentuojančiais dokumentais.
  • Žinoti Lietuvos centrinio valstybės archyvo (toliau – LCVA) nuostatus, vidaus darbo tvarką, Bendrųjų reikalų skyriaus nuostatus ir kitus LCVA darbą reglamentuojančius teisės aktus.
  • Būti susipažinusiam su archyvo struktūra, dokumentų skyrių darbo specifika, archyvo dokumentų fondais, informacijos paieškos priemonėmis.
  • Turėti aukštesnįjį išsilavinimą, profesinę patirtį.
  • Išmanyti teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų vadybą, rengimą ir įforminimą.
  • Mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba, dirbti kompiuteriu.
  • Būti darbščiam ir pareigingam, gebėti bendrauti.