Valstybės tarnautojas atlieka šias funkcijas:
- Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
- Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
- Rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais.
- Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
- Organizuoja dokumentų vertės ekspertizę arba prireikus koordinuoja dokumentų vertės ekspertizės organizavimą.
- Atlieka Informacijos ir apskaitos skyriaus nuostatų 5 punkte nustatytas funkcijas.
- Padeda Skyriaus vedėjui planuojant ir organizuojant skyriaus darbą, įgyvendinant Skyriaus funkcijas.
- Pavaduoja Skyriaus vedėją jam nesant.
- Pagal Skyriaus kompetenciją dalyvauja komisijų ar darbo grupių, rengiančių dokumentų tvarkymą, saugojimą ar naudojimą reglamentuojančių teisės aktų projektus, darbe.
- Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Valstybės tarnautojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
- išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
- studijų kryptis – istorija;
- darbo patirtis – dokumentų tvarkymo ir apskaitos patirtis;
- darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai;
arba:
- išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
- studijų kryptis – paveldo studijos;
- darbo patirtis – kultūros paveldo srities patirtis;
- darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai.
Užsienio kalbos mokėjimo reikalavimai:
- kalba – anglų arba rusų arba vokiečių;
- kalbos mokėjimo lygis – B1.