Pareigų aprašymas

Darbuotojas atlieka šias funkcijas:

  • Teikia konsultacijas žodžiu ir informaciją raštu apie archyvo rašytinius dokumentus bei informacijos paieškos sistemas, užtikrina efektyvią rašytinių, vaizdo ir garso, kino, fotodokumentų sklaidą;
  • Nagrinėja teminius fizinių ir juridinių asmenų prašymus, archyvo dokumentų pagrindu rengia į juos atsakymus;
  • Teikia ir atnaujina aktualią informaciją valstybės archyvų interneto svetainei;
  • Rengia parodas: atrenka ir aprašo archyve saugomus dokumentus organizuojamoms parodoms, rašo parodų pratarmes, dalyvauja rengiant bendras tarpinstitucines parodas;
  • Savarankiškai rengia arba dalyvauja rengiant edukacines programas;
  • Veda pažintines ekskursijas, edukacinius renginius archyve;
  • Dalyvauja rengiant susitikimus ar kitus valstybės archyvų sistemos darbuotojams ir visuomenei skirtus renginius archyve, rūpinasi archyvo įvaizdžio formavimu;
  • Prireikus dalyvauja komisijų darbe.
  • Vykdo kitas archyvo vadovybės ir skyriaus vedėjo pavestas užduotis.

 

Darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
  • turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
  • būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos archyvų darbą reglamentuojančiais teisės aktais;
  • žinoti archyvo rašytinių, vaizdo ir garso, kino bei fotodokumentų kompleksų sudėtį, saugojimo ir naudojimo tvarką reglamentuojančius teisės aktus;
  • mokėti naudotis archyvo informacijos paieškos sistemomis;
  • mokėti kaupti, atrinkti, sisteminti, apibendrinti informaciją;
  • sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba;
  • mokėti anglų kalbą;
  • mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;
  • būti pareigingam, darbščiam, gebėti bendrauti su žmonėmis;
  • nuolat kelti savo kvalifikaciją.