Pareigų aprašymas

Darbuotojas atlieka šias funkcijas:

  • pildo archyvo duomenų bazes, tikslina duomenis; 
  • tvarko neaprašytus dokumentus, sudaro ir pertvarko apyrašus, tobulina bylų antraštes, rengia fondų pažymas, aktus; konsultuoja archyvo darbuotojus dokumentų tvarkymo, duomenų bazių pildymo bei informacijos paieškos duomenų bazėse klausimais;
  • prireikus dalyvauja komisijų darbe, archyvo teisės aktų projektų rengime;
  • vykdo kitus archyvo vadovybės ir skyriaus vedėjo pavedimus pagal skyriaus kompetenciją.

Darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • turėti aukštąjį universitetinį arba aukštąjį koleginį išsilavinimą;
  • būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos archyvų darbą reglamentuojančiais teisės aktais;
  • išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos reikalavimus bei mokėti taikyti juos praktikoje;
  • mokėti atrinkti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
  • sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba;
  • mokėti užsienio kalbą (lenkų, rusų, anglų arba vokiečių);
  • turėti kompiuterinio raštingumo įgūdžius, mokėti naudotis informacijos paieškos sistemomis;
  • gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, o prireikus ir jam pavestos grupės darbą;
  • būti pareigingam, darbščiam, gebėti bendrauti su žmonėmis;
  • nuolat kelti savo kvalifikaciją.