Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
- pildo archyvo duomenų bazes, tikslina duomenis;
- tvarko neaprašytus dokumentus, sudaro ir pertvarko apyrašus, tobulina bylų antraštes, rengia fondų pažymas, aktus; konsultuoja archyvo darbuotojus dokumentų tvarkymo, duomenų bazių pildymo bei informacijos paieškos duomenų bazėse klausimais;
- prireikus dalyvauja komisijų darbe, archyvo teisės aktų projektų rengime;
- vykdo kitus archyvo vadovybės ir skyriaus vedėjo pavedimus pagal skyriaus kompetenciją.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- turėti aukštąjį universitetinį arba aukštąjį koleginį išsilavinimą;
- būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos archyvų darbą reglamentuojančiais teisės aktais;
- išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos reikalavimus bei mokėti taikyti juos praktikoje;
- mokėti atrinkti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba;
- mokėti užsienio kalbą (lenkų, rusų, anglų arba vokiečių);
- turėti kompiuterinio raštingumo įgūdžius, mokėti naudotis informacijos paieškos sistemomis;
- gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, o prireikus ir jam pavestos grupės darbą;
- būti pareigingam, darbščiam, gebėti bendrauti su žmonėmis;
- nuolat kelti savo kvalifikaciją.