Darbuotojas vykdo šias funkcijas :
- koordinuoja ir valdo skaitmeninių rašytinių dokumentų saugojimą ir pateikimą vartotojams;
- analizuoja Archyvo rašytinių dokumentų skaitmeninimo procesus, teikia pasiūlymus jų tobulinimui ir vystymui;
- administruoja valstybinės archyvų sistemos tinklapio (www.archyvai.lt) LCVA archyvo svetainę, valdo jos turinį;
- dalyvauja diegiant naujas informacines technologijas ir prižiūri jau veikiančias informacines sistemas, pagal kompetenciją teikia informaciją ir konsultuoja LCVA darbuotojus;
- vykdo kitus Archyvo vadovybės ir skyriaus vedėjo pavedimus ir užduotis.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus :
- žinoti Lietuvos Respublikos įstatymus, kitus teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų valdymą, informacijos apsaugą ir teikimą;
- turėti aukšesnįjį fizinių mokslų (matematikos, informatikos) išsilavinimą, nuolat kelti savo kvalifikaciją;
- išmanyti šiuolaikines kompiuterines technologijas, programas bei tinklus;
- mokėti kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
- savarankiškai organizuoti savo darbą;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba, žinoti teisės aktų, kitų dokumentų rengimo ir įforminimo reikalavimus;
- mokėti rusų ,anglų arba vokiečių kalbą;
- būti pareigingam, darbščiam, kūrybiškam, gebėti bendrauti.