Pareigų aprašymas

Darbuotojas vykdo šias funkcijas :

  • koordinuoja ir valdo skaitmeninių rašytinių dokumentų saugojimą ir pateikimą vartotojams;
  • analizuoja Archyvo rašytinių dokumentų skaitmeninimo procesus, teikia pasiūlymus jų tobulinimui ir vystymui;
  • administruoja valstybinės archyvų sistemos tinklapio (www.archyvai.lt) LCVA archyvo svetainę, valdo jos turinį;
  • dalyvauja diegiant naujas informacines technologijas  ir prižiūri jau veikiančias informacines sistemas,   pagal kompetenciją teikia informaciją ir konsultuoja LCVA darbuotojus;
  • vykdo  kitus Archyvo vadovybės ir skyriaus vedėjo pavedimus ir užduotis.

 

Darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus :

  • žinoti Lietuvos Respublikos įstatymus, kitus teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų valdymą, informacijos apsaugą ir teikimą;
  • turėti aukšesnįjį  fizinių mokslų (matematikos, informatikos) išsilavinimą, nuolat kelti savo kvalifikaciją;
  • išmanyti šiuolaikines kompiuterines technologijas, programas bei tinklus;
  • mokėti kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
  • savarankiškai organizuoti savo darbą;
  • sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba, žinoti teisės aktų, kitų dokumentų rengimo ir įforminimo reikalavimus;
  • mokėti rusų ,anglų arba vokiečių kalbą;
  • būti pareigingam, darbščiam, kūrybiškam, gebėti bendrauti.