Pareigų aprašymas

Darbuotojas atlieka šias funkcijas:

  • Nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų prašymus dėl dokumentų, patvirtinančių juridinį faktą, paieškos.
  • Atlieka reikalingų dokumentų paiešką, pagal rastus dokumentus parengia oficialius archyvo dokumentus.
  • Užtikrina, kad parengti oficialūs dokumentai būtų tikslūs ir išsamūs.
  • Tvarko ir aprašo dokumentus, rengia informacinės paieškos priemones.
  • Konsultuoja naudotojus dokumentų paieškos klausimais.          
  • Rūpinasi iš saugyklų gaunamų dokumentų saugumu.
  • Aptarnauja Rašytinių dokumentų skaityklos skaitytojus pagal galiojančias skaityklos darbo taisykles.
  • Vykdo kitas archyvo vadovybės ir skyriaus vedėjo pavestas užduotis.

 

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • Būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymu ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais archyvų darbą.
  • Turėti aukštąjį universitetinį arba neuniversitetinį (humanitarinių arba socialinių mokslų srities) išsilavinimą, darbo archyve patirtį.
  • Mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas.
  • Savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą.                         
  • Sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba.           
  • Mokėti bent vieną užsienio kalbą pažengusio vartotojo lygmens lygiu.
  • Turėti kompiuterinio raštingumo įgūdžius, mokėti naudotis informacijos paieškos sistemomis.
  • Nuolat kelti savo kvalifikacij