Pareigų aprašymas

Darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • organizuoja kopijavimo, ryškinimo ir mikrofilmavimo darbų technikos profilaktinius ir remonto darbus;
  • parengia atsarginių dalių užsakymus;
  • organizuoja  ir  kontroliuoja NDF dokumentų skaitmeninimo įrenginių ir prietaisų tinkamą eksploataciją, tikrina jų techninę būklę ir naudojimą;
  • užtikrina technikos saugų darbą;
  • testuoja naujai įsigytus įrenginius, apmoko darbuotojus jais dirbti;
  • kontroliuoja skyriaus darbuotojų saugos ir sveikatos bei priešgaisrinių taisyklių laikymąsi;
  • vykdo kitas archyvo vadovybės ir skyriaus vedėjo pavestas užduotys;
  • nesant skyriaus vedėjo, atlieka jo funkcijas.

 

Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

  • turėti aukštąjį universitetinį arba jam priligintą išsilavinimą elektronikos ir elektros inžinerijos srityje;
  • būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais darbo santykius;
  • žinoti Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, Lietuvos nacionalinio dokumentų fondo sudėtį, organizavimą, saugojimą, naudojimą reglamentuojančius teisės aktus, Lietuvos centrinio valstybės archyvo (toliau – LCVA) nuostatus, vidaus darbo tvarką, Kopijavimo ir mikrofilmavimo skyriaus nuostatus ir kitus LCVA darbą reglamentuojančius teisės aktus;
  • mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu;
  • žinoti įrengimų eksploatavimo taisykles, technologinius procesus;
  • mokėti organizuoti technikos priežiūrą ir remontą;
  • žinoti skyriaus darbuotojų saugos ir sveikatos bei priešgaisrines taisykles ir laikytis jų reikalavimų;
  • mokėti kaupti, sisteminti apibendrinti informaciją ir rengti išvadas apie skyriaus veiklą;
  • mokėti analitiškai įvertinti problemas, rasti optimalius jų sprendimo būdus;
  • būti pareigingam, darbščiam, kūrybingam, iniciatyviam, gebėti bendrauti su savo ir kitų įstaigų tarnautojais, visada laikantis etikos normų, lygių galimybių principų,  tinkamai atstovauti įstaigai;