Pareigų aprašymas

Darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • atlieka techninius garso dokumentų parengimo skaitmeninimui darbus;
  • skaitmenina garso dokumentus;
  • parengia ir įkelia suskaitmenintus garso dokumentus į skaitmenines saugyklas-serverius;
  • parengia ir įkelia žemos raiškos skaitmenines garso dokumentų kopijas į archyvo kompiuterinę informacinę garso dokumentų paieškos sistemą;
  • koreguoja ir tikslina kompiuterinėje duomenų paieškos sistemoje esančius garso dokumentų techninius duomenis;
  • atlieka garso dokumentų profilaktiką;
  • tinkamai naudoja ir prižiūri įrangą pagal darbo instrukcijas;
  • dalyvauja pristatant garso dokumentus ekskursijų archyve metu;
  • siekiant archyvo strateginių tikslų įgyvendinimo, vykdo kitus vienkartinio pobūdžio archyvo vadovybės ir skyriaus vedėjo pavedimus.

 

Darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • turėti aukštąjį koleginį išsilavinimą,
  • puikiai išmanyti techninę ir programinę įrangą, susijusią su garso įrašų skaitmeninimu;
  • turėti darbo patirtį garso įrašų skaitmeninio srityje;
  • mokėti anglų kalbą B1 lygiu;
  • būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais darbo santykius;
  • žinoti LR dokumentų ir archyvų įstatymą, LR autorių ir gretutinių teisių įstatymą, Lietuvos nacionalinio dokumentų fondo sudėtį, organizavimą, saugojimą, naudojimą reglamentuojančius teisės aktus, Archyvo nuostatus, vidaus darbo tvarką, skyriaus nuostatus ir kitus Archyvo darbą reglamentuojančius teisės aktus;
  • mokėti savarankiškai ir kvalifikuotai organizuoti ir atlikti darbą;
  • žinoti darbuotojų saugos ir sveikatos bei priešgaisrines taisykles ir laikytis jų reikalavimų;
  • būti pareigingam, darbščiam, kūrybingam, iniciatyviam, gebėti bendrauti, visada laikantis etikos normų.