Pareigų aprašymas

Darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • remiantis tyrimais pagrįstomis metodikomis atlieka sudėtingus restauravimo ir   konservavimo darbus, išsaugodamas restauruojamo dokumento estetinį, istorinį ir fizinį autentiškumą.
  • kontroliuoti darbuotojų, turinčių žemesnę kvalifikaciją, atliekamų darbų kokybę.
  • domisi naujomis metodikomis, rūpinasi savo kvalifikacijos kėlimu.
  • konsultuoja restauravimo klausimais kitus restauratorius.
  • prireikus dalyvauti archyvo komisijų darbe, rengiant teisės aktų projektus.
  • užtikrina dokumentų, gautų iš valstybinių archyvų, saugumą.
  • nesant skyriaus vedėjo, atlikti jo funkcijas.
  • vykdo kitas archyvo vadovybės ir skyriaus vedėjo pavestas užduotis.

 

Darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais darbo santykius.
  • žinoti Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, Lietuvos centrinio valstybės archyvo (toliau – LCVA) nuostatus, vidaus darbo tvarką, Dokumentų restauravimo skyriaus nuostatus ir kitus LCVA darbą reglamentuojančius teisės aktus.
  • turėti restauratoriaus kvalifikaciją.
  • mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas apie skyriaus veiklą.
  • mokėti racionaliai, tikslingai planuoti, organizuoti skyriaus darbą, savarankiškai pasirinkti sprendimo metodus ir būdus.
  • sugebėti rengti skyriaus teisės aktų projektus.
  • sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų valdymo taisykles, mokėti taikyti jas praktikoje.
  • mokėti dirbti kompiuteriu, turėti užsienio kalbos pagrindus.
  • būti pareigingam, darbščiam, kūrybingam, iniciatyviam, gebėti bendrauti su savo ir kitų įstaigų tarnautojais, visada laikantis etikos normų, lygių galimybių principų.