Darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- planuoja, organizuoja ir kontroliuoja skyriaus darbą, kontroliuoja skyriui pavestų darbo užduočių vykdymą;
- planuoja ir paskirsto darbuotojams darbus ir užduotis; atlieka darbuotojų veiklos stebėseną ir vertinimą;
- rengia skyriaus teisės aktų projektus;
- rengia užsakymus medžiagoms, atsarginėms dalims bei įrengimams įsigyti, bendradarbiaujant su Lietuvos ir užsienio firmomis;
- tvarko savo žinioje esančių materialinių vertybių apskaitos dokumentus;
- teikia pasiūlymus archyvo direktoriui dėl skyriaus darbo organizavimo tobulinimo;
- kontroliuoja skyriaus darbuotojų saugos ir sveikatos bei priešgaisrinių taisyklių laikymąsi;
- kontroliuoja skyriaus darbų technologinius procesus;
- užtikrina darbui gautų valstybės archyvų dokumentų saugumą;
- palaiko ryšius su valstybės archyvais ir kitomis institucijomis pagal skyriaus kompetenciją;
- dalyvauja rengiant NDF dokumentų mikrofilmavimo ir skaitmeninimo darbų programas;
- prireikus dalyvauja archyvo komisijų darbe;
- teikia metodinę pagalbą valstybės archyvams NDF dokumentų mikrofilmavimo ir skaitmeninimo klausimais;
- vykdo kitas archyvo vadovybės pavestas užduotys ir atsiskaityti už skyriaus veiklą.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti aukštąjį universitetinį fizinių ar technologijos mokslų studijų srities išsilavinimą;
- būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais darbo santykius;
- žinoti Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, Lietuvos Nacionalinio dokumentų fondo sudėtį, organizavimą, saugojimą, naudojimą reglamentuojančius teisės aktus, Lietuvos centrinio valstybės archyvo (toliau – LCVA) nuostatus, vidaus darbo tvarką, Kopijavimo ir mikrofilmavimo skyriaus nuostatus ir kitus LCVA darbą reglamentuojančius teisės aktus;
- žinoti kopijavimo, mikrofilmavimo, skaitmeninimo darbų technologinius procesus bei tarptautinius šios srities standartus;
- gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
- mokėti racionaliai, tikslingai planuoti, organizuoti skyriaus darbą, pasirinkti savarankiškai sprendimo metodus ir būdus;
- sugebėti rengti skyriaus teisės aktų projektus;
5.8. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų valdymo taisykles, mokėti taikyti jas praktikoje;
5.9. mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu, vaizdų redagavimo programomis, turėti užsienio kalbos pagrindus;
5.10. būti pareigingam, darbščiam, kūrybingam, iniciatyviam, gebėti bendrauti su savo ir kitų įstaigų tarnautojais, visada laikantis etikos normų, lygių galimybių principų;